RENAULT 9-11 KULÜBÜ

Türkiye'nin İlk ve Tek Renault 9-11 Kulübü
Zaman: Cmt Mar 23, 2019 3:23 am

Tüm zamanlar UTC




Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2
Yazar Mesaj
MesajGönderilme zamanı: Cmt Kas 14, 2015 8:44 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Prş Eki 20, 2011 5:41 pm
Mesajlar: 3307
Konum: Ankara/Eryaman
20-25 yapmak 15-20 ye göre daha fazla yakıt tüketimine neden olmaz mı? Fabrika verisinden şaşmanın nedeni nedir?

_________________
2002 Honda Civic 1.6 VTEC ES A/T


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Kas 14, 2015 6:11 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Kas 08, 2012 7:48 pm
Mesajlar: 88
bugün ayarı yaptım bişeyler değişti ama tam anlayamadım 0.20 ye 0.25 yaptım acaba yanlışmı yaptım? ne dersiniz orjinal değerleremi döneyim.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Cmt Kas 14, 2015 9:11 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Kas 08, 2012 7:48 pm
Mesajlar: 88
Resim


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Kas 15, 2015 4:26 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzt Eyl 05, 2011 11:08 am
Mesajlar: 1235
mertcan yazdı:
20-25 yapmak 15-20 ye göre daha fazla yakıt tüketimine neden olmaz mı? Fabrika verisinden şaşmanın nedeni nedir?

LPG yandığında benzine kıyasla daha fazla ısı verdiği için subap itici çubuklarında daha fazla genleşme olacağı için subap boşluğu bir miktar daha fazla verilir. 0.20mm-0.25mm boşluk LPG için iyidir.

Motor soğukken verdiğimiz boşluk, motor ısındığında sıfıra yaklaşır. Hiç boşluk verilmezse motor ısındığında parçaların genleşmesi sonucu subaplar tam kapanmaz ve kompresyon kaçırır. Bunun sonucunda çekiş düşer, marşa basınca zor çalışır. Subaplar kapandığında silindir kapağına temas ederek ısı alışverişinde bulunur. Uzun süre böyle devam ederse subaplar ısıyı atamayacağı için yanar. Masraf çıkarır. Tam tersi gereğinden fazla boşluk verilirse itici mekanizma sürekli darbe indirdiği için kırılmalar olur.

Fazla boşluğun çekişi artırdığı söylenir ama bana mantıklı gelmiyor. Boşluk fazla olursa subap yeterince açılmayabilir. Subap az açılırsa giriş-çıkış da sınırlanır. :roll: Yakıt tüketimdeki artışı frenlerde, rulmanlarda, ateşleme ve karbüratör dahil yakıt sisteminde aramak daha hesaplı olur.


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Kas 15, 2015 8:34 am 
Çevrimdışı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 6:49 pm
Mesajlar: 2784
sık ayar ayapılan bakımlı araçlarda orjial kalabilir


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Kas 15, 2015 11:15 am 
Çevrimdışı
Kullanıcı avatarı

Kayıt: Pzr Eyl 04, 2011 10:40 am
Mesajlar: 4854
Konum: Tekirdağ / Şarköy
Benim Araçta Orijinal Ayarlarda Duruyordu Benzin ve LPG de ne çekiş nede başka bir sorun yoktu yağ olarak 10W/40 kullanıyordum eksiltme falanda yoktu. Orjinal ayar iyidir ;)

Wi-Fi veya Mobil Bağlantı ile Bir Şekilde Gönderildi....

_________________
Biz, Bize Gerici Diyenlere;
DEH Demek İçin Gerideyiz...


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzr Kas 15, 2015 4:35 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Kas 08, 2012 7:48 pm
Mesajlar: 88
haftaya birde 0.15 0.20 yapacağım bakalım nasıl oluyor


Başa Dön
 Profil  
 
MesajGönderilme zamanı: Pzt Eki 01, 2018 5:47 pm 
Çevrimdışı

Kayıt: Prş Oca 14, 2016 12:12 am
Mesajlar: 80
Konum: Adana
LPG kullanıyorum genellikle emme ve egzos ne yapayım önerisi olan var mı ?


Başa Dön
 Profil  
 
Eskiden itibaren mesajları göster:  Sırala  
Yeni başlık gönder Başlığa cevap ver  [ 28 mesaj ]  Sayfaya git Önceki  1, 2

Tüm zamanlar UTC


Kimler çevrimiçi

Bu forumu gezen kullanıcılar: Hiç bir kayıtlı kullanıcı yok ve 2 misafir


Bu foruma yeni başlıklar gönderemezsiniz
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı düzenleyemezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz

Geçiş yap:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Türkçe çeviri: phpBB Türkiye